Vorige pagina
Productnieuws

Nieuwe prijs en conditiestructuur hansgrohe

hansgrohe gaat de bruto prijzen verlagen. Dit betekent dat de prijsverschillen tussen verkoopkanalen kleiner en realistischer gaan worden.

“Als één van de toonaangevende Europese fabrikanten van kranen en douches streven wij naar een reëel en transparant prijsniveau van onze producten”, zegt salesmanager Reto Gadient van hansgrohe Nederland. De bruto advies verkoopprijzen zullen tot 20% worden verlaagd om de geloofwaardigheid en het vertrouwen in de merken hansgrohe en AXOR te versterken. “Onze producten moeten binnen het juiste prijssegment vallen met een eerlijke en correcte prijsstelling voor de consument", zegt Gadient. De enorme en onverklaarbare prijsverschillen in de verschillende kanalen behoren door deze ingreep tot het verleden.

In gesprek met de klant

hansgrohe gaat met haar klanten in gesprek over dit onderwerp. “We nemen samen met onze partners de verantwoordelijk voor onze kwaliteit. We sluiten niet de ogen voor kortingen, maar zetten wel de stap naar reële in- en verkoopprijzen.”

Vanuit Gévier

Voor jou, als klant van Gévier, heeft dit geen gevolgen voor de netto prijs. Wij zullen tijdig onze conditiegroepen aanpassen, zodat jij er zo min mogelijk van merkt.